Brev:
Spiser han ok?
28. november 2008
Alder:
10 mdr.
Spiser han ok?
Hej Helen.
Så er jeg tilbage.... og denne gang synes jeg faktisk det går ok:)
Albert er nu 10 måneder og trives fint ......
Alligevel synes jeg godt han kunne spise noget mere og især mælk. Han får stadig nan1, da det er det vores sundhedsplejerske anbefaler. Han drikker af flaske og kop ca.300-400ml nan1 i døgnet og spiser 3 måltider grød/mos/rugbrød/hvad vi andre spiser.
Hans madrytme ser således ud:
kl.7.30 Havergrød, mælk af kop (ikke meget)
Kl.10 ca.100ml nan
kl.13 1/2 skive rugbrød, 1 ostehaps, lidt banan mælk af kop (ikke meget)
kl.15 ca.100ml nan
kl.18 1 dl kartoffelmos med grønsager eller pasta/ris med lidt kød. mælk af kop (ikke meget)
kl.24 tilbydes nan (har ingen appetit)
kl.04 130-150ml nan
Mit spørgsmål er så, er det nok?
Han følger stabilt sin kurve og virker glad og tilfreds.
Mange hilsner fra
Christina.